Facebook oldalunkFacebook oldalunk

  Google Plusz oldalunkGoogle+ oldalunk

  Youtube csatornánkYoutube csatornánk

  RSS feliratkozásRSS feliratkozás









Iratkozz fel értesítőnkre, és email-t kapsz az új bejegyzésekről!




Keresés a blogon





Címkék

  • "hírlevélküldés" címkéhez tartozó bejegyzések

    Hová tűnt a Webgalamb és mit hoztunk ma Neked?

    Hová tűnt a Webgalamb és mit hoztunk ma Neked?

    Neeem! Nem tűntünk el! Sem a Webgalamb, sem a csapat. Csak épp dolgoztunk veszettül a háttérben és most már azt is elárulhatjuk, hogy min.

    Talán még nem is meséltük, hogy tavaly tulajdonosváltás történt a Webgalamb háza táján. Valószínűleg ebből nem sokat láthattál, hiszen fontosnak tartottuk, hogy Te, mint régi ügyfelünk a megszokott minőséget kapd. Azért persze elárulhatjuk, hogy az új tulajdonosok is ősidők óta foglalkoznak e-mail marketinggel és ősidők óta jó partnerek a korábbi tulajdonossal.

    Mi lett a csapattal?

    Tovább a teljes bejegyzéshez »





    3 módszer, amivel növelheted a hírlevél feliratkozóid számát

    Hírlevél feliratkozók

    Érzed, hogy több embert is megfoghatnál a mostaninál? Tudod, hogy jó dolgot kínálsz, mégsem jutsz el annyi vevőhöz, amennyihez szeretnél? Látod, hogy érdekli az embereket a témád, de valahogy mégsem vásárolnak?

    Íme 3 módszer, hogy több hírlevél feliratkozód legyen.

    Tovább a teljes bejegyzéshez »





    Ikonok használata a hírlevél tárgysorban

    Ikonok a hírlevél tárgysorban

    Szmájli, szívecske, nyíl, felkiáltójel és megannyi szimbólum. Használd vagy ne? Ha igen, hogyan? Hogy jelennek meg az egyes levelezőkben, és egyáltalán, hol találsz mintákat?

    Ilyen kérdésekre kerestük a választ a tárgysorba, tárgymezőbe, sőt, a hírleveleidbe is illeszthető ikonokról, szimbólumokról, vagy más néven emoji jelekről.

    Hírlevélben egyelőre kevesen használják a közösségi oldalakon már megszokott ikonokat. Hogy ez jó hír Neked vagy sem, azt reméljük, az alábbi összefoglaló után könnyebb lesz eldöntened. 🙂

    Tovább a teljes bejegyzéshez »





    Egy tuti e-mail marketing ötlet uborkaszezonra is…

    Névnapi köszöntő email

    Megvan az érzés, hogy nézegeted a naptáradat, és rájössz, hogy mennyi rokonodnak és barátodnak lesz szinte egyszerre névnapja? Legyünk őszinték! Ilyenkor előtör belőled egy hangyabokányi sóhaj, mert tudod, hogy nem lesz könnyű ennyi jó ajándékot kitalálnod.

    Oké, és most nézzük meg ugyanezt vállalkozói szemmel!

    Pontosan hány hírlevélolvasódnak tudod a keresztnevét? Ha ügyesen iratkoztattad fel őket, akkor persze az összesnek. Ez pedig remek hír! Tudod, miért? Mert névnapja mindenkinek van, ami azt jelenti, hogy mindenkinek küldhetsz automatizálva e-mailben jókívánságokat, névnapi ajánlatot vagy más üzenetet. Vagyis egyszeri munkával szerezhetsz örömöt másoknak és akár bevételt is magadnak. Nézz csak ide!

    Tovább a teljes bejegyzéshez »





    Működő hírlevél tárgymezők

    Működő hírlevél tárgymezők

    Az megvan, hogy beülsz egy kávézóba, hogy megjutalmazd magad, és gondolatban már a világ legfinomabb, leghabosabb kávéját kortyolgatod? Aztán megérkezik a rendelésed. A kávé hideg, a hab löttyedt, a tetején pedig valami fura állagú szirup néz vissza rád. Talán megpróbálsz pár kortyot inni, vagy az összes cukrot beleszórva javítani a dolgon, mert kell az a kávé és nincs kedved szólni a pultosnak, de az tuti, hogy ide soha többet nem jössz.

    Na, az e-mail tárgymezőnek még ennyi esélye sincs. Ha elsőre nem vonz, akkor szinte biztos, hogy nem nyitod a levelet. Itt nincs pultos, nincs kivel konfrontálódnod és egy kattintásodba telik, hogy továbblépj. A Te olvasódnak is.

    Szóval, ha eddig azt gondoltad, hogy azt a rövid kis szöveget nem kell annyira komolyan venni, akkor itt az ideje, hogy figyelmet szentelj rá! Persze, néha elfogynak az ötletek, vagy egyszerűen csak szeretnéd a bevált tárgymezőket még erősebbé tenni, még jobban feldobni. Ehhez igyekszünk ma segítséget adni Neked.

    Tovább a teljes bejegyzéshez »





    5 gyakori kérdés a hírlevélküldésről

    hírlevélküldés

    Ti feltettétek, mi pedig szemezgettünk egy kicsit azokból a gyakori kérdésekből, amikre a hírlevelezéssel kapcsolatban többen is kíváncsiak voltatok. Íme 5 kérdés és a válaszok. Reméljük, tudtok belőle meríteni.

    Tovább a teljes bejegyzéshez »