Facebook oldalunkFacebook oldalunk

  Google Plusz oldalunkGoogle+ oldalunk

  Youtube csatornánkYoutube csatornánk

  RSS feliratkozásRSS feliratkozás









Iratkozz fel értesítőnkre, és email-t kapsz az új bejegyzésekről!




Keresés a blogon





Címkék


  • Ikonok használata a hírlevél tárgysorban
    Címkék: , , , , ● Nincs még hozzászólás.

    Ikonok a hírlevél tárgysorban

    Szmájli, szívecske, nyíl, felkiáltójel és megannyi szimbólum. Használd vagy ne? Ha igen, hogyan? Hogy jelennek meg az egyes levelezőkben, és egyáltalán, hol találsz mintákat?

    Ilyen kérdésekre kerestük a választ a tárgysorba, tárgymezőbe, sőt, a hírleveleidbe is illeszthető ikonokról, szimbólumokról, vagy más néven emoji jelekről.

    Hírlevélben egyelőre kevesen használják a közösségi oldalakon már megszokott ikonokat. Hogy ez jó hír Neked vagy sem, azt reméljük, az alábbi összefoglaló után könnyebb lesz eldöntened. 🙂

    Jöjjön 10 szempont a tárgysori ikonok használatához:

    1. Amikor az olvasód megnyitja a levelezőjét, a Te e-mailed kilóghat a többi közül a tárgysori ikonok miatt.

    2. Kihangsúlyozhatod velük az érzelmeket, az üzenetedet.

    3. Ha egy ikont visszatérő elemként, azaz mintegy védjegyként használsz, akkor felismerhető, gyorsan beazonosítható leszel.

    4. A tárgymezőn kívül a levelek szövegében is használhatod a szimbólumokat.

    5. A sokak által használt Gmail kifejezetten támogatja a legtöbb ikont és a beérkezett leveleknél még szebbé is alakítja a grafikájukat.

    6. Használat előtt az egyes ikonok tesztelést igényelnek. Biztos, hogy kicsiben is jól kivehető az adott szimbólum? Több eszközön, programban is jól jelenik meg?

    7. Mit fogad be a célcsoportod? Mit akarsz láttatni a cégedről? Például a fiataloknál vagy a közvetlen kommunikációhoz szokott olvasóknál talán bátrabb lehetsz, míg a konzervatívabb, komolyabb témánál, célcsoportnál inkább óvatosabb.

    8. Figyelj a mennyiségre! Ahogy a halmozott írásjelek, úgy a több ikon egymás mellett sem biztos, hogy jól mutat. Akár gagyi benyomást is kelthet és a fő mondanivaló is elveszhet.

    9. Javíthatsz a megjelenésen, ha az ikon után nyomsz egy „space”-t, vagy a levél szövegében használt ikonnál megnöveled a betűméretet, hogy a kisméretű szimbólumok is jól látszódjanak.

    10. Mielőtt kiküldesz egy levelet ikonokkal (és amúgy is) érdemes átvizsgáltatnod egy spam teszterrel, például itt: www.mail-tester.com

    Végül jöjjön két oldal, ahonnan szabadon kimásolhatsz és felhasználhatsz szimbólumokat:

    email marketing ikonok

    megaemoji.com

    fsymbols.com

    Eszedbe jutott még valami az ikonokról? Írd meg hozzászólásban! 🙂





    Iratkozz fel értesítőnkre és üzenetet kapsz új bejegyzéseinkről:




    Nincs még hozzászólás. (szólj hozzá te is)


    Szólj hozzá te is: