Facebook oldalunkFacebook oldalunk

  Google Plusz oldalunkGoogle+ oldalunk

  Youtube csatornánkYoutube csatornánk

  RSS feliratkozásRSS feliratkozás









Iratkozz fel értesítőnkre, és email-t kapsz az új bejegyzésekről!




Keresés a blogon





Címkék


  • 10 kérdés – ember a cég mögött: Zajdó Csaba

    Zajdó Csaba

    Zajdó Csaba neve a legtöbb webáruház tulajdonos számára ismerősen cseng. Komplett rendszerei behálózzák a hazai e-kereskedelmet. Aki bérelt webáruházban gondolkozik, szinte megkerülhetetlenül találkozik oldalai, vagyis a WebShop Experts és a ShopRenter valamely termékével, szolgáltatásával.

    Csaba keresett előadóként minden jelentős szakmai konferencián és tréningen megfordult már. Sőt, sajtómegjelenésekben sem szűkölködik. Nemcsak a webáruházak szakértője, de a listaépítés és a vevősokszorozás elkötelezett híve is. Értékesítést javító eszközével, az OptiMonkkal igazi áttörést hozott az online marketinget folytató vállalkozások életébe mind hazai, mind külföldi szinten.

    Szívügyének tartja az e-mail marketinget, ezért rendszereit összekötötte és kompatibilissé tette a Webgalambbal, amit ügyfeleinek is meggyőződéssel ajánl. Lendületes, energikus vállalkozó egy ügyesen felépített, nagy csapattal. Ismerd meg Te is az embert a cég mögött!

    1. Csaba, mesélj egy kicsit nekünk! Hogyan kezdted a vállalkozásodat?

    Gyerekkorom óta Bill Gates és a Microsoft volt a példaképem, és az volt az álmom, hogy egy nagy, sikeres, nemzetközi céget építsek fel, amire büszke lehetek. Később az egyetem alatt pár gyerekkori barátommal végig azon gondolkoztunk, hogy mégis mivel kellene „megváltani a világot”. De mivel ilyen ötletünk nem volt, ezért maradtunk annál, amihez értettünk. 🙂

    Még 2006-ban, az egyetem utolsó évében indítottam a WebShop Experts-et. Volt egy számítógépem, sok szabadidőm, és még több lelkesedésem. 🙂 És persze volt egy komolyabb informatikai múltam, hiszen mindkét szülőm informatikus, tehát volt honnan megörökölni az IT vénát. Az első pár webáruház elkészítése még otthon történt, utána az ebből befolyó bevételből berendeztük az első irodát, és elkezdtünk komolyabban is az üzlettel foglalkozni.

    2. Van egy nagy és fiatalokból álló csapatod, tele vagy lendülettel, motivációval. Honnan ez az energia?

    Ahogy fentebb is említettem, nekem mindig is ez volt az álmom: vállalkozni és céget építeni. Nekem ez legalább annyira hobbi is mint munka, és az ember a hobbijával nagyon sokat tud foglalkozni.

    3. Mi tesz boldoggá az üzleti életben?

    Leginkább azt tudom, hogy mi NEM tesz boldoggá, ezek pedig a kihívást nem jelentő dolgok. Nem vagyok türelmes, és nem vagyok jó már működő dolgok üzemeltetésében. Engem a létrehozás és alkotás izgalma hajt, valamilyen új dolog elindítása, ám ha már elindult és működik, akkor szeretem azt továbbadni valaki másnak.

    Webshop Experts

    4. Mit tartasz a leghasznosabb vállalkozói képességnek? És miért?

    A leghasznosabb vállalkozói képesség szerintem a tanulási képesség és hajlandóság. Minden más tanulható, vagy legalábbis fejleszthető. Ha valakiben megvan a fejlődési hajlam és képesség, és szívja magába a tudást minden lehetséges csatornán keresztül, akkor nincs más lehetősége, mint hogy előbb vagy utóbb sikeres lesz.

    5. Mennyit segített neked az e-mail marketing a kezdeti időkben?

    Amikor a WebShop Experts elindult, nem volt semmim, csak egy weboldal, egy csali, és egy nulla fős hírlevél lista. Ezt az első naptól kezdve kitartóan építgetem, rá folyamatosan próbálunk minőségi kommunikációt folytatni, és bizony nélküle nem tartanánk ott, ahol most tartunk. Szerintem minden cégnek szüksége van az email marketingre.

    6. Hogyan írod a hírleveleidet, kampányleveleidet?

    Ma már abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy van egy nagyon profi csapatom, aki segít a levelek megírásában, és nekem legfeljebb csak a tematikába kell beleszólnom. Egyébként az írással sosem volt gond, ha már egyszer meg volt a téma. A legjobb módszer erre az, hogy folyamatosan gyűjteni kell a témákat, hogy legyen miből „csemegézni”, amikor épp nincs ihlet.

    Shoprenter

    7. Ha pénzben kéne kifejezned a saját címlistád értékét, mennyit érne Neked?

    Sokat. 🙂 Ha azt mondom, hogy sok tízmillió forintot, akkor még mindig alulbecsülöm a dolgot, hiszen az évek alatt vélhetően sokszázmillió forint bevételhez segített hozzá a listánk.

    8. Mi az, amit a Webgalamb hozott a vállalkozásodba?

    A Webgalamb egy nagyon egyszerűen kezelhető, letisztult hírlevél szoftver, ami hosszú évekig tökéletesen lefedte minden email marketing igényünket.

    9. Mit tanácsolsz azoknak, akik most kezdik az e-mail marketinget?

    Azt, hogy sosem volt és sosem lesz jobb alkalom elkezdeni, mint ma. És hogy legyenek türelmesek, mert bizony ez egy hosszú folyamat, és az első eredmények nem feltétlenül látszanak hónapokon belül. De megéri, mert hosszú távon ez lehet a cégünk motorja.

    10. Ha csak egy tanácsot adhatnál egy gyermeknek, aki most kezdi az életet, mi lenne az?

    Hogy legyen nyitott az új gondolatokra, és szívja magába a tudást mindig és minden lehetséges forrásból. Mert ez a siker és a boldogság titka is szerintem.





    Iratkozz fel értesítőnkre és üzenetet kapsz új bejegyzéseinkről:




    Nincs még hozzászólás. (szólj hozzá te is)


    Szólj hozzá te is: