"email marketing" címkéhez tartozó bejegyzések

10 kérdés – ember a cég mögött: Zajdó Csaba

Zajdó Csaba

Zajdó Csaba neve a legtöbb webáruház tulajdonos számára ismerősen cseng. Komplett rendszerei behálózzák a hazai e-kereskedelmet. Aki bérelt webáruházban gondolkozik, szinte megkerülhetetlenül találkozik oldalai, vagyis a WebShop Experts és a ShopRenter valamely termékével, szolgáltatásával.

Csaba keresett előadóként minden jelentős szakmai konferencián és tréningen megfordult már. Sőt, sajtómegjelenésekben sem szűkölködik. Nemcsak a webáruházak szakértője, de a listaépítés és a vevősokszorozás elkötelezett híve is. Értékesítést javító eszközével, az OptiMonkkal igazi áttörést hozott az online marketinget folytató vállalkozások életébe mind hazai, mind külföldi szinten.

Szívügyének tartja az e-mail marketinget, ezért rendszereit összekötötte és kompatibilissé tette a Webgalambbal, amit ügyfeleinek is meggyőződéssel ajánl. Lendületes, energikus vállalkozó egy ügyesen felépített, nagy csapattal. Ismerd meg Te is az embert a cég mögött!

Tovább a teljes bejegyzéshez »


3 módszer, amivel növelheted a hírlevél feliratkozóid számát

Címkék: , , , ● Nincs még hozzászólás.

Hírlevél feliratkozók

Érzed, hogy több embert is megfoghatnál a mostaninál? Tudod, hogy jó dolgot kínálsz, mégsem jutsz el annyi vevőhöz, amennyihez szeretnél? Látod, hogy érdekli az embereket a témád, de valahogy mégsem vásárolnak?

Íme 3 módszer, hogy több hírlevél feliratkozód legyen.

Tovább a teljes bejegyzéshez »


Ikonok használata a hírlevél tárgysorban

Címkék: , , , , ● Nincs még hozzászólás.

Ikonok a hírlevél tárgysorban

Szmájli, szívecske, nyíl, felkiáltójel és megannyi szimbólum. Használd vagy ne? Ha igen, hogyan? Hogy jelennek meg az egyes levelezőkben, és egyáltalán, hol találsz mintákat?

Ilyen kérdésekre kerestük a választ a tárgysorba, tárgymezőbe, sőt, a hírleveleidbe is illeszthető ikonokról, szimbólumokról, vagy más néven emoji jelekről.

Hírlevélben egyelőre kevesen használják a közösségi oldalakon már megszokott ikonokat. Hogy ez jó hír Neked vagy sem, azt reméljük, az alábbi összefoglaló után könnyebb lesz eldöntened. 🙂

Tovább a teljes bejegyzéshez »


Egy tuti e-mail marketing ötlet uborkaszezonra is…

Címkék: , , , 1 hozzászólás

Névnapi köszöntő email

Megvan az érzés, hogy nézegeted a naptáradat, és rájössz, hogy mennyi rokonodnak és barátodnak lesz szinte egyszerre névnapja? Legyünk őszinték! Ilyenkor előtör belőled egy hangyabokányi sóhaj, mert tudod, hogy nem lesz könnyű ennyi jó ajándékot kitalálnod.

Oké, és most nézzük meg ugyanezt vállalkozói szemmel!

Pontosan hány hírlevélolvasódnak tudod a keresztnevét? Ha ügyesen iratkoztattad fel őket, akkor persze az összesnek. Ez pedig remek hír! Tudod, miért? Mert névnapja mindenkinek van, ami azt jelenti, hogy mindenkinek küldhetsz automatizálva e-mailben jókívánságokat, névnapi ajánlatot vagy más üzenetet. Vagyis egyszeri munkával szerezhetsz örömöt másoknak és akár bevételt is magadnak. Nézz csak ide!

Tovább a teljes bejegyzéshez »


Működő hírlevél tárgymezők

Működő hírlevél tárgymezők

Az megvan, hogy beülsz egy kávézóba, hogy megjutalmazd magad, és gondolatban már a világ legfinomabb, leghabosabb kávéját kortyolgatod? Aztán megérkezik a rendelésed. A kávé hideg, a hab löttyedt, a tetején pedig valami fura állagú szirup néz vissza rád. Talán megpróbálsz pár kortyot inni, vagy az összes cukrot beleszórva javítani a dolgon, mert kell az a kávé és nincs kedved szólni a pultosnak, de az tuti, hogy ide soha többet nem jössz.

Na, az e-mail tárgymezőnek még ennyi esélye sincs. Ha elsőre nem vonz, akkor szinte biztos, hogy nem nyitod a levelet. Itt nincs pultos, nincs kivel konfrontálódnod és egy kattintásodba telik, hogy továbblépj. A Te olvasódnak is.

Szóval, ha eddig azt gondoltad, hogy azt a rövid kis szöveget nem kell annyira komolyan venni, akkor itt az ideje, hogy figyelmet szentelj rá! Persze, néha elfogynak az ötletek, vagy egyszerűen csak szeretnéd a bevált tárgymezőket még erősebbé tenni, még jobban feldobni. Ehhez igyekszünk ma segítséget adni Neked.

Tovább a teljes bejegyzéshez »


10 kérdés – ember a cég mögött: Fehér Márton és Gombos Zsolt

Online Marketing Akadémia

Rendhagyó módon ma egyszerre két nagyszerű online marketing szakembert mutatunk be Neked. Gombos Zsolt és Fehér Márton ugyanis évek óta egy csónakban evezve vezetik a rendkívül sikeres, tantermi oktatásról is ismert Online Marketing Akadémiát (OMA).

Tudásuk iparágtól függetlenül már rengetegszer bizonyított. Több száz marketingprojektet, több mint ezer élő képzésen résztvevő cégvezetőt és marketingest, több ezer eladott, otthoni önfejlesztésre alkotott tudásanyagot és több tízezer olvasót, követőt tudhatnak magukénak.

Márton és Zsolt maguk is használják a Webgalambot, amit ügyfeleiknek is szívesen ajánlanak. Hírlevelezésben szerzett sokéves tapasztalataikat egy most megjelent e-mail marketing tudásanyagban összesítették, amit már Te is elérhetsz.

Tovább a teljes bejegyzéshez »


5 gyakori kérdés a hírlevélküldésről

hírlevélküldés

Ti feltettétek, mi pedig szemezgettünk egy kicsit azokból a gyakori kérdésekből, amikre a hírlevelezéssel kapcsolatban többen is kíváncsiak voltatok. Íme 5 kérdés és a válaszok. Reméljük, tudtok belőle meríteni.

Tovább a teljes bejegyzéshez »


Előfizetéses hírlevélküldés is van a Webgalambnál!

Címkék: , , ● Nincs még hozzászólás.

Wgx hírlevélküldő

Bizony! Már kétféleképpen is használhatod Magyarország egyik legnépszerűbb profi e-mail marketing és hírlevélszoftverét. Vagyis szabadon dönthetsz a felhasználás módjáról, így nem kell pusztán emiatt más, esetleg nem megfelelő megoldást választanod.

Mi a különbség a két felhasználási mód között?

Tovább a teljes bejegyzéshez »


10 kérdés – ember a cég mögött: Szombati Orsolya

Szombati Orsolya

Szombati Orsi a Sales Akadémia tulajdonosa és rendkívül sikeres trénere, aki a nyomulás nélküli értékesítés mellett kötelezte el magát. Nevéhez fűzhető a személyiségtípusok szerinti e-mail marketing Magyarországra való behozatala és elterjedése, amivel rengeteg vállalkozás ér el ma is átütő eredményeket.

Elismert szakértőként rendszeresen publikál szakmai magazinokban, ügyfélköre meghaladja a tízezres nagyságot. Értékesítési és ügyfélkezelési témában iparágtól függetlenül a legkisebb és legnagyobb cégek egyaránt szívesen fordulnak hozzá. Azon kevesek közé tartozik, akinek a vállalkozását profi e-mail marketing kivitelezéssel is megbízhatod.

Orsit nemcsak elkötelezett Webgalamb felhasználóként, de legendásan nyitott, kitartó, kedves és őszintén lelkes emberként, üzleti partnerként is ismerjük. Megkérdeztük, hogyan csinálja, mik a titkai.

Tovább a teljes bejegyzéshez »


10 kérdés – ember a cég mögött: Vámos Robi

Vámos Robi Táblácska

Vámos Robi mosolyra derítő vállalkozását, a Táblácskát talán nem is kell bemutatnunk. Kreativitással, pozitív életszemlélettel az ajándékozás örömén szárnyalva lüktet.

Szülőket, nagyszülőket, gyerekeket, kollégákat, barátokat és ismert embereket emlékeztet rá, hogy mindannyian egyediek és megismételhetetlenek. Hogy mindannyian fontosak valakinek. És ez úgy tűnik, nagyon kell a rohanó világban.

Robi régi kedves ügyfelünk, akivel nemcsak a Webgalamb kapcsán találkoztunk, de a CRM rendszerét is mi készítettük. Kifaggattuk hát a vállalkozásról, az e-mail marketingről és az élet nagy dolgairól…

Tovább a teljes bejegyzéshez »