part of

Webgalamb SUPP+® gyári garancia mindörökre


Fontos tudnod, hogy új webgalambodhoz, vagy az új verzióra frissítéshez ajándékba kapsz 1 év teljeskörű gyári garanciát és ugyanennyi terméktámogatást is!

Sajnos ha lejárt az 1 év, azaz megszűnt a gyári garancia:
  • ❌ nem rendelkezel semmiféle terméktámogatással
  • ❌ nem rendelkezel garanciával a meghibásodások kijavítására
  • ❌ nem vagy jogosult kitelepíteni az új fejlesztéseket
  • ❌ díjmentes biztonsági frissítések sem kapsz hozzá
  • ❌ telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatunk segítségét NEM TUDOD IGÉNYBE VENNI

Tehát ha lejár a gyári garanciád nem tudunk támogatást nyújtani és segíteni a felmerült problémáddal kapcsolatosan. 😒

Megoldás: ellenőrizd és hosszabbítsd meg a gyári garanciád... akár örökre!

Kérjük add meg honlapod címét, amihez rendelkezel érvényes WEBGALAMB licenccel:
Például: webgalamb.hu vagy wg.creon.io
Ellenőrzöm van-e még gyári garanciám

Szerintem Te az egy év elteltével sem szeretnél lemondani ezekről a szolgáltatásokról, hiszen addigra a galambod jellemzően a szívedhez nőtt. FONTOSSÁ vált, mert remek bevételt hozott Neked, gyakran indítottál kampányokat, éppen akkor is, amikor egyszer csak DERÜLT ÉGBŐL VILLÁMCSAPÁS: valami működési gondot tapasztalsz és a problémádra azonnali javítást szeretnél. Létrehoztuk a SUPP+ szolgáltatást, amit bármikor megvásárolhatsz bármelyik WG6 vagy annál magasabb verziószámú webgalambra és

Mennyibe kerül: nettó 44.000 Ft + 27% ÁFA egy teljes évre!


JÓL JÁRSZ VELÜNK

Megrendelem a SUPP+ szolgáltatást

Köszönjük, hogy a MŰKÖDÉSI BIZTONSÁGOD nálunk keresed! 🙂

Szolgáltatásunk kellő garancia ahhoz, hogy a szoftver tökéletesen működjön.

Miben segít a SUPP+, azaz a gyári garancia és terméktámogatás?

Sajnos előfordulhat, hogy a galambod nem az addig megszokott szuper módon végzi a munkáját. Ha ennek hátterében műszaki meghibásodás áll mi annak okát bejelentésed alapján felkutatjuk, és ha a szoftverben van javítandó rögtön javítjuk is. Ha a hibát a tárhely szolgáltatás gondja okozza pontosan megírjuk Neked a megoldást, amelyet egyszerűen továbbítasz a tárhely szolgáltatódnak aki azonnal elvégezheti a javítást!

Létrehozzuk a tárhelyet a Webgalambod számára, ahova nemcsak a Webgalambot telepítjük fel, de az SMTP-t is bekonfiguráljuk és elvégzünk minden szükséges beállítást, hogy Neked már valóban csak a hírlevelek megszerkesztésével kelljen foglalkoznod.

E-mailben a belépési link és jelszó mellett kiküldjük a hitelesítő rekordokat is, melyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy minden flottul működjön. Ha kapunk hozzáférést a domainedhez, nagyon szívesen elvégezzük mi a beállítást, hogy ezzel is egyszerűbbé tegyük a folyamatot.

Ha hibát tapasztalsz, vagy kérdésed lenne a galambod működésével kapcsolatban, vagy csak nem tudod/elfelejtetted hol is kell beállítani valamit sokkal egyzserűbb, ha e-mailen

A SUPP+ mindenre kiterjed ami a webgalamb mindennapi rendeltetésszerű használata során előfordulhat.
12 év tapasztalatunkkal úgy állítottuk össze, hogy arra az 1 évre amire megbízol minket a galambod biztosan remekül működhessen, erre ne legyen gondod!


Mik a szolgáltatás korlátai?
  • A gyári garancia nem terjed ki arra az esetre, ha külső szereplő (fejlesztő, tárhelyszolgáltató, felhasználó) akár a webgalamb fájljaiban, akár az adatbázisában kárt okozott, azokban beavatkozást végzett. Hozzányúlt, beleprogramozott, beletörölt, abba saját programkódján keresztül adatot, funkciót vitt be, vagy bármely módon módosította annak adatait/működését.
  • A gyári garancia nem jelenti a webgalamb áttelepítését, frissítésének elvégzését, vagy külső 3rd party szolgáltatóval való összekapcsolását az ő rendszerének supportját, átállítását, javítását.
  • A terméktámogatás nem korlátlan. Nem jelenti, nem is jelentheti a termék használatának részletes bemutatását, betanítását. Évente 2 munkaóra terméktámogatást adunk, ami bőven elegendő mindarra, amire egy átlagos ügyfélnek szüksége van a beállításokkal kampányokkal egyebekkel. Ez az időkeret átlagosan 10-20 bejelentésre elengedő évente. Ha Neked ennél több időben lenne szükséged a segítségünkre kérlek egyeztess velünk, fogunk rá találni megoldást.
  • A terméktámogatás nem jelenti, hogy mi elkészítsük, vagy kezeljük a galambod, a kampányod összeállítását, kezelését, e-mail sablonod megszerkesztését. Semmi olyan tevékenységet nem végzünk, ami nem arról szól, hogy e-mailen vagy telefonon mi megmondjuk a megoldást a konkrét kérdésre és Te magad készíted el a galambodban.
  • Ebben a szolgáltatásban nem auditáljuk le a galambodat, nem üzemeltetjük, nem jogosít új verziójú szoftverre, licenckulcs módosításra, nem biztosít postaszolgáltatást, nem tartalmazza fejlesztőd támogatását a külső rendszered API-val való összekötéséhez.

Ha mégis olyanra lenne szükséged, amire a SUPP+ nem terjed ki, mi akkor sem hagyunk magadra!
Szakértőnk óradíjas rendszerben meg fogja oldani a problémádat!


Segítsd a munkánkat, kérlek véleményezd az oldalon található információkat. Köszönjük!